dimecres, 3 d’octubre del 2007

Tres acords

En més d'una ocasió hem comentat amb un ilustre participant d'aquest bloc lo fàcil que pot aribar a ser fer una canço.La mítica roda sol-re-do és tot un clàssic, però ni ha d'altres que no la demerèixen i que les podem trobar en moltes cançons.Alguns van més enllà i ens ho demostren barrejant diverses cançons que tenen la mateixa base.El mash-up ja s'ha convertit en tot un art i si no, jutjeu vosaltres mateixos amb aquest Oasis + Green Day + Travis ...



Aportació piratejada d'un home que sempre es fa preguntes

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo m'he comprat el nou de Travis i m'agrada molt.... vale que no sé gaire res de musica, però a mi em semblen algo més que tres acords....

cargol ha dit...

Si no estic dient pas que siguin dolentes, perquè amb sol-re-do s'han fet cançons extraordinaries ... simplement era per il·lustrar les "semblances" que es poden donar entre temes totalment diferents a priori.

Tot i que una mica més d'imaginació tampoc estaria malament...

Unknown ha dit...

si noi...sol-re-do, do-sol-re, re-do-sol i fins i tot hi podriem posar un fa en qualsevol de les posicions i també hi podria quedar de meravella, no creus? Ara bé, si hi posem un fam la cosa ja es complica. Tans anys remenant la guitarra i es pot dir que quasi és l'única cosa que he après :-)

Per cert, l'altre dia vaig estar posant-me al dia dels grups mítics, skid row (el primer disc es molt bo i no el tenim gaire escoltat), el dookie dels green day, sonic temple dels cult, ugly kid joe, mr.big, terrorvision, pixies, guns, nirvana, pearl jam...pell de gallina :-)

cargol ha dit...

És vergonyós que 15 anys de tocar la guitarra només ens hagin servit per això ... ni tan sòls ho hem pogut aprofitar per tenir un harem de lolites emocionades al sentir-nos.

Si ho arribo a saber hagués fet un FP de lampista que m'hauria estat més útil...