divendres, 26 d’octubre del 2007

Wifi

És patètic però és de franc.A Cassà tenim un servei de Wireless que ens permet tenir internet gratuït amb els avantatges i inconvenients que això comporta, i cada cop que m'intento conectar estic patint per saber a quina habitació aniré a petar i si ho podré fer assegut o fent la vertical pont.

A favor:

1.- Et pots conectar pràcticament a qualsevol lloc
2.- És de franc

En contra:

1.- És desesperantment lent
2.- Quan li pica es perd la cobertura
3.- T'has de bellugar per casa com si anessis amb el mòbil però amb un portàtil
4.- De tant en tant es peta el servidor, especialment els dissabtes, amb lo que no tornes a tenir servei fins dilluns
5.- No et pots baixar musica o pel·licules sinó vols morir cobert de teranyines

Últimament falla cada dos per tres i de vegades fotria l'ordinador per la finestra, però la impossibilitat de gastar-me 1000 euros en un de nou em frena de fer-ho.M'estic plantejant seriosament instal·lar un ADSL a casa però em sembla que a part de pagar 40 euros també se'm penjaria cada dos per tres.Tinc un dubte existencial.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo vaig intentar posar-me ADSL una vegada i va ser tan terrible i desastrós que per poc que pugui m'aguanto sense!!!!! Em van començar a cobrar mensualitats i jo no m'hi vaig poder connectar mai, ni una trista vegada... s'ha de ser lladre!!!eh?? en fi.. que ja em trucaven d'un despatx d'advocats que si em denunciaven per no pagar...i vinga a trucar, enviar fax aqui-fax allà...mig any de cagar-me en tot!! per favor!!Mira que al final us denunciaré jo....ufff!! Ben lluny!!
Nen! Algo és algo...Aqui ni lent ni ràpid si no pagues...

mrpage ha dit...

Jo no podria viure amb aquest neguit constant. Definitivament, instal·li's ADSL.

set sota zero ha dit...

Jo també aconsellaria l'ADSL. Però no en faig responsable de les putades que li faci la timofónica.

cargol ha dit...

Gràcies pels consells ... aniré parant el cul per si un cas ...

Unknown ha dit...

fistru

Si et poses l'ADSL t'ho notaras força i en general (sempre peta algún dia) s'hauran acabat les migracions per casa teva i també el problema de la velocitat :-) De totes formes jo ara vaig a la biblioteca de Vila que tenen un wifi que crec que dona 54 Mb...no tens una biblioteca prop de casa?

cargol ha dit...

El tema de la biblioteca el tinc descartat... tot el que no sigui conectar-me des del sofà de casa no em serveix.