dijous, 18 d’octubre del 2007

Probabilitat que es formi la paraula MINGUILLON en una sopa de lletres tenint en compte una repetició igualada de cada lletra i representant ...

Degut a factors externs que ja us explicaré, els resultats preliminars de l'estudi s'han fet esperar una mica més del desitjat.A priori semblava una cosa fàcil, quatre càlculs per aquí, una resta per allà, despejo la X ... però els "problemes" van arribar quan vaig voler provar els resultats d'una manera empírica.I us adverteixo que és inquietant.

Material utilitzat per la prova

Vaig descobrir que degut a alguna força oculta que em sobrepassa, i al més pur estil Terminator, quan agafava una cullerada de sopa on les lletres estaven al seu aire, s'anaven agrupant d'una manera misteriosa fins que formaven MINGUILLON.Em vaig cagar a les calces.Cada cop que les desordenava es reagrupaven misteriosament i tornaven a dir MINGUILLON, MINGUILLON, MINGUILLON ...no sé què passava ... mirava al meu voltant però no hi havia ningú, així que vaig agafar la càmera i vaig poder fer unes fotos.Jutjeu vosaltres mateixos...



Acollona eh?.Per això he decidit paralitzar temporalment l'estudi fins que localitzi el meu exorcista de confiança i beneeixi la casa perquè els mals esperits que manipulen els resultats permetin que Catalunya, finalment, tingui una resposta.

5 comentaris:

mrpage ha dit...

Només pensar en la Margarida Minguillón ja m'inquieto. Per favor, no segueixi, els resultats poden ser espantosos.

set sota zero ha dit...

M'ha posat la pell de gallina, això ho han de saber al programa del professor d'Arbó.

andreuplujaineu ha dit...

JODER!!
xiku tiu!!!
si ke tens temps, tot això ho has fet tu sol? eske fins i tot has canviat la lletra "o" per la "a" en el cartró de sopa de pollo de gallina blanca, i no és fàcil... perkè no està en l'angle recte a la perpendicular de l'horitzó de la pantalla, i això fa ke els pixels costin molt més de dissimular amb un programa de dibuix standard tipus Paint!!

Jo kalkulo ke entre la moguda del paint i lo de la sopa, tirant enrere un vídeo amb una càmera normal de fer fotos... una hora i mitja, dues???

M'ekivoko??

Anònim ha dit...

Aquest experiment de la Minguillón, mola mogollón!!

Unknown ha dit...

Ha pensat que enviar-ho a Íker Jiménez?