diumenge, 14 d’octubre del 2007

De Frankfurt a Oslo

Per fi s'acava una de les setmanes més intenses de l'últim mes, coronada per la fira del frankfurt i els premis amb nom d'una marca de tabac.Com no podia ser d'altra manera, vaig decidir passar per Cal Pachi per degustar els seus famosos 20 cm de carn cuinats amb l'oli de motor que recuperen del taller del seu cunyat.Delicatessen.I es clar, una cosa porta a l'altra i aquesta supermineralització de les neurones em va fer adonar que he de fer alguna cosa a la vida si no vull ser recordat com aquell que remena els contenidors a les tres de la matinada.
I al més pur estil dels grans genis vaig desplegar el tovalló de paper per fer els primers passos cap a la candidatura cap als premis Ig Nobel aplicant tots els meus coneixements sobre gomets i pegamento Imedio.En un moment de lucidesa vaig veure clar que m'havia de centrar en un tema que no s'hagués analitzat mai abans però que fos de suma importància per al futur d'aquest pais, un estudi sobre la "Probabilitat que es formi la paraula MINGUILLON en una sopa de lletres tenint en compte una repetició igualada de cada lletra i representant aquestes un volum no superior al 30% sobre el total del líquid contingut en el recipient", amb el que aspiro a guanyar l'Ig Nobel de matemàtiques i que espero acabar dimarts a la tarda si el tiempo acompaña y las autoridades lo permiten.

PD: Ja disposeu de la primera enquesta per triar el vostre candidat al proper Nobel de la pau ... després que li hagin donat a Al Gore per fer un documental dolent, qualsevol de les vostres opcions està infinitament més justificada que aquesta.O sigui que a votar, o com diria el nostre President, facta, non verba.

6 comentaris:

mrpage ha dit...

La utilització de la paraula Minguillón ja li dona molts punts per guanyar el premi. Realment, l'estudi és molt interessant.

cargol ha dit...

Sé que amb els seus suports ho aconseguiré ... demà pot ser que ja tinguem uns resultats preliminars.

andreuplujaineu ha dit...

t'agradara, t'ho prometo, no et decepcionara!!

men rekordo ke un dia em vas dir ke era el ke t'anava a tu!!

http://www.flurl.com/item/on_noes_u_282648

Ja hem diràs kè en penses, jo crec que et pot anar b per a l'estudi ke estàs fent

cargol ha dit...

Ai Andreu, Andreu...

T'equivoques de cap a rab, em fa l'efecte que aquesta conversa la devies tenir amb algú altre... a mi la coprofagia em supera, amb 10 segons n'he tingut prou.

A no ser que això sigui una burda maniobra per desacreditar-me ...

set sota zero ha dit...

El seu estudi és de vital importància per la ciència. Si surt bé, el proper pas serà emportar-se a la Minguillón al laboratori per analitzar a fons el seu cervell, lobotomia inclosa.

Anònim ha dit...

El caldo de la sopa seria de gallina xica tica mica camacurta i ballarica????