dissabte, 4 d’agost del 2007

Una tarda de relax

El dijous vaig tenir l'oportunitat d'aprofitar el regal que em van fer pel meu aniversari d'un massatge i 3 hores (tres!!!) a la zona de piscines d'un conegut centre ludico-termal.Quan vaig acabar com una pansa, bé, quan feia dues hores que estava com una pansa vaig plegar.Perquè està molt bé, però quan portes una hora de bombolles estàs fins al collons de les bombolles.Però anem per parts:
Per començar un quiromassatge de trenta minuts; va estar bé però no va matar ... era la primera vegada que anava a una professional del tema i "me l'imaginava més gran", que seria com una cosa orgasmàtica.I no.De moment ha quedat en segon lloc darrera un bon massatge al cap quan te'l renten a la perruqueria ... aaaaahhhhhgggggg!! ... però això és un altre tema.De totes maneres feia anys que no em tocaven durant tanta estona seguida i ni que sigui per això ja va valer la pena.
Després del massatge me'n vaig anar a descobrir les piscines ... bombolla per aquí, bombolla per allà, i mira per on que la bombolla més gran se'm feia dins el banyador ... i vinga a surar, i jo que li deia "el poder de Cristo te obliga!, el poder de Cristo te obliga!" però no hi havia manera, era incapaç de mantenir-me assegut més de 10 segons; la gravetat no feia la seva feina i jo que m'aixecava ... treia la bombolla i tornava a sortir ... cagum el banyador!
Més tard vaig veure que en un racó hi havia sauna finlandesa, bany turc, termes romanes, ... la història de la suamenta concentrada en 100 m2.Va ser entrar a la sauna (també primera vegada, masses primeres vegades en un sòl dia) i sentir-me com una patata al caliu a 70 graus, però quina calor que fotia allà!S'anava sentint "crec, crec, crec" i us asseguro que em pensava que era dins el forn de casa meva, 10 minuts i fora.Després d'això, ruta per les altres atraccions i tornada a les bombolles per acabar la tarda.
Però el millor de tot sempre es reserva pel final.L'impacte de la jornada van ser els calçotets tanga d'un sol ús (així ho anunciava el plàstic protector) que em van donar pel massatge.E-S-P-E-C-T-A-C-U-L-A-R-S.Em van agradar tant que en vaig agafar uns altres per poder fer-me unes fotos a casa i veure aquesta figura estil·litzada, hercúlea, pròpia dels semideus grecs representats en l'Hellas gloriós.Aquí la mostra.




Impresionants, eh?

2 comentaris:

Unknown ha dit...

jajajaja

tiu buenuuuuuu !!!

molt bo el comentari, ei no és mal regal això ...

Jaume.

cargol ha dit...

Bentrobat Jaume,

cel·lebro que t'agradi i encara cel·lebro amb més entusiasme el teu retorn a aquesta infame pàgina internàutica, suposo que la teva absència ha estat deguda al període vacacional que has gaudit!

Ja ens anirem posant al dia sobre el mes d'agost ... ;·)