divendres, 24 d’agost del 2007

Tresors a la bústia

Feia molt de temps que barrinava sobre la meva economia domèstica i com administrar la desproporcionada suma de diners que em permeten tenir aquesta vida tan còmoda i regalada.Avui he tingut una gran alegria en descobrir que la solució als meus maldecaps és molt més aprop del que em pensava, i m'han dut la resposta fins a la bústia de casa.Sense saber-ho tinc la Suïssa catalana a un pas de casa, a una hora de cotxe!.Segur que allà hi trobaré (com a bon paradís fiscal que ha de ser) un banc que em permeti rendibilitzar la inmensa fortuna que tinc.I a més a més hi fan viatges organitzats a un preu d'escàndol!.Ja ens podem anar oblidant d'Andorra, que ens queda massa lluny i sempre hi ha embussos per entrar i sortir-hi, els formatges els podem anar a comprar a Olot que segur que són més bons.
Em faré passar per un humil aturat i quan hi hagi un petit recés per les activitats personals em separaré dissimuladament del grup i travessaré les muralles d'algun temple del capitalisme per dipositar-hi el meu present i el meu futur, i retornaré ràpidament amb la plebs per continuar passant el dia com un més d'ells.És un pla perfecte, no pot fallar!
I per si amb això no n'hi hagués prou, encara m'oferiran un suculent regal gastronòmic de la Suïssa nacional perquè tingui un bonic record d'aquesta visita.La veritat és que no sé per què decidir-me, jo em decantaria pel "pack de 12 patatas de olot precocinadas" però és que 1 metre de botifarra és una oferta difícil de rebutjar!
Sigui el que sigui que acabi triant, avui aconseguiré dormir una mica més tranquil.I un petit consell: repasseu sempre amb atenció la vostra bústia, perquè entremig d'allò que considereu vulgarment com a propaganda hi ha tresors amagats que us poden fer la vida una mica més fàcil.