dissabte, 23 de febrer del 2008

Panxeta

Ahir a la nit abans d'anar a dormir em vaig veure de perfil al mirall del labavo, en un d'aquells moments no buscats en que alguna cosa et fa fixar-te en un fet quotidià.Hi vaig descobrir una panxeta prominent que corre el risc de provocar una pèrdua de visibilitat de cintura cap avall (a llarg termini, eh!).En aquest moments el primer que et passa pel cap és que hauries de fer una mica d'esport i apuntar-te a algun gimnàs ... però no sé perquè totes aquelles maquinotes de tortura sempre m'han semblat obra del diable...



Em sembla que de moment em conformaré en fer uns abdominals a casa...

2 comentaris:

mrpage ha dit...

Aiiii.... Quina risa que em fan aquests vídeos tant tontos...

Per mi fer abdominals és una de les pitjors tortures a les que pots sotmetre un home.

set sota zero ha dit...

El vídeo és boníssim!