dissabte, 9 de febrer del 2008

Disco solicitado

Davant dels centenars de milers de peticions rebudes a través del blog del senyor Q., em veig en al obligació moral (i en contra de la meva voluntat) d'oferir-vos la versió casolana i catalana d'Andy McKee.En poden donar fè de l'autenticitat alguns comentaristes d'aquest blog que ho han vist i sentit en directe ... dentro video!




PD:Vaig decidir amagar la meva identitat sota una gorra perquè per aquestes coses sóc bastant tímid.Si s'hi fixen veuran a sobre del sofà un cargol, però queda a contrallum i no es distingeix gaire.Lis prometu que sóc jo.

13 comentaris:

mrpage ha dit...

Que gran és sr. Cargol!

Tinc fe cega en que és vostè tot i que no he vist en cap moment que li sortís bava de la boca, com un bon cargol.

Quina enveja! Jo una guitarra no sé ni com agafar-la!

Anònim ha dit...

Sr. Cargol, es vostè home de paraula.

Bravo!

PD: Encara que s'encalli en algun moment puntual, se li perdona tot.

6q ha dit...

Hola Sr Cargol.
Molt Be!!
De tant en tant va bé, fer coses en contra de la voluntat, i més, si les doneu a conèixer.

Salut!

cargol ha dit...

Benvingut, 6q.

Primer de tot demanar als músics coneguts (Q i 6q, ai quina gràcia!) perdó per la qualitat, però feia bastant temps que no la tocava i es nota.

El sr Cargol diu les coses amb coneixement de causa com ja va comprovar el sr Sombretti.

Questionaire ha dit...

Bravo! Bravo! Per què no es presenta a Tienes talento? De pas, podria aprofitar i trenacr-li la cara a algú del jurat... Miqui Puig, David Summers, Xavier Sardà, Àngel LLàcer...

Anònim ha dit...

Jo puc donar fe i la dono encara que veig que no fa gaire falta..
Jo ho he vist en directe i sense la pressió de les càmares i amb la cara descoberta, ho va fer tant bé, que la baba la vaig deixar anar jo... Proposo que per la pròxima es deixi la gorra a dintre la closca.. que no es pot ser tan artista i tan tímid...

sombretti ha dit...

Vostè en sap molt Sr Cargol!!! Els Cargols tenen paraula!!

jair d ha dit...

cargol, és vostè un puto mestre. endavant.

Anònim ha dit...

Amb lu guapu que ets podries ensenyar una mica la cara, no?

cargol ha dit...

Benvolguda anònima (suposo)

Dedueixo que deus ser la meva germana, oi?

Anònim ha dit...

Sóc anònima pero no sóc la teva germana, ni crec que sàpigues qui sóc...

cargol ha dit...

Uiiii...això s'està posant moooolt interessant!!

No podriem concertar una cita a cegues? (bé, a borni perquè tu ja m'has vist).

Anònim ha dit...

kar sem iskal, hvala