dimarts, 5 de febrer del 2008

Goodbye porcs

Dilluns 4, 17:45h.

Per fi m'han trucat per la feina a la que vaig anar a fer l'entrevista fa un mes i mig.Nervis, m'han convocat a les 6.Pujo al cotxe i decideixo relaxar-me una mica...



Quina música tan fantàstica per desestressar!.Arribo a lloc, m'espero 15 minuts a que em rebin.Més nervis.Recordo aquesta melodia per relaxar-me.Entrevista.20 minuts després ja m'han contractat, començo dilluns.Surto al carrer i no puc evitar fer un "Woo-Hoo!" al més pur estil Homer Simpson.


Torno cap a casa i aquesta música em sembla la millor cançó del món.Avui ha sigut un gran dia.

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats, Cargol!

De què és la feina, si es pot dir?

mrpage ha dit...

Hombre Felicitats! Per fi podrà deixar de fer baba de cargol per fer-ne cremes hidratants!

Jo també vull saber de què va! Vinga va, canti!

jair d ha dit...

la millor cançó de tots els temps. endavant!

Unknown ha dit...

homeeee

congratulations fistru!

cargol ha dit...

Woo-Hoo!

Passo del món dels animals al de l'obra pública.Un canvi extrany?, doncs si, però la carrera d'Enginyer Tècnic Agricola permet aquestes piruetes laborals.La feina encara no sé ben bé com serà, però l'explicació és més o menys aquesta:

Formació com a Encarregat d'obra per passar a mig termini a ser Cap de Producció, que és el que s'encarrega dins una obra de fer la valoració de costos, informes de rendiments del treball, planificació de les dates d'execució, etc.I tot això gràcies a la meva àmplia experiència(!) en el camp de la planificació i les previsions.

Sense tenir-ne gaire idea del sector entro al nivell 3 de 6 (per passar al 4).

Aquests romans són ben bojos!

sombretti ha dit...

Un paràsit menys a qui hem de pagar l'atur!!!!

Quimkong ha dit...

Enhorabona!!

Benvingut de nou al meravellós món de la població activa.

mrpage ha dit...

Ahhhhh! No puc deixar d'escoltar la cançó! És com una droga. Mare meva que bona!

sombretti ha dit...

La can� �s brutal!! me l'estic baixant del emule i dem� me la posar� nom�s sortir al carrer!!

Anònim ha dit...

Si tu estàs tan content,cargol, jo també et felicito...si tu estàs content,jo també... però bueno.. vist desde fora... alegrar-se de matinar i de tot el que implica anar a currar.. què vols que et digui...i deixar el fantàstic món animal...(com més coneixo algunes persones, més m'estimo les besties :) ) ...potser que em plantegi seriament ocupar la vacant que deixes a l'atur...jeejej!
Pd: tens la partitura d'aquesta cançó?

cargol ha dit...

Aquesta bèstia de cançó va ser un descobriment del senyor Guionista.

@More: no tinc la partitura però ja me l'he tret, el dissabte te l'ensenyo.

Questionaire ha dit...

Home, enhorabona, sr. Cargol! JA veurà com és de meravellós treballar. Li he sentit a dir al Rubianes un munt de vegades...

Questionaire ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Questionaire ha dit...

Ah, i poca broma amb el Herb Albert, que va fer tanta pasta amb cançons com aquesta que va muntar una coneguda discogràfica, l'AM (ell era l'A de les sigles aquestes). Busquin una joia vuitantera que es diu "Keep your eye on me", a veure què els sembla cap on va desembocar aquesta mena de Rudy Ventura americà...