dijous, 17 de gener del 2008

Ya se puede morir

Com tots els lectors sabran, les funeraries de Girona estan de vaga i això sol ja sembla que contradeixi el titular del post.Però només ho sembla, perquè com s'acostuma a dir, no hay mal que por bien no venga, i alguns espavilats ja comencen a pensar noves formes per fer-se un forat en aquest interessant mercat que mai es quedarà sense clientela.Màrqueting original per atreure els futurs usuaris (tots) a l'estil del ja famós calendari de Ryanair.Què millor que una mossa guapa (no pas d'esquadra, tot i que això no vol dir que no hi hagi M. d'E. de bon veure, que segur que ni ha d'haver -SUBCONSCIENT ON -... ara m'imagino una mossa d'aquestes, amb l'uniforme d'antiavalots, traient-se el casc, alliberant aquells cabells llargs i castanys i ... m'estic desviant del tema ...- SUBCONSCIENT OFF) , doncs això, què millor que una mossa guapa perquè t'agafin ganes de morir-te ara mateix!

I després passa el que passa.La gent està tan il·lusionada que no té espera, i com que aquestes funeràries next-gen són com alguns grups de culte, que tenen merchandising abans de treure cap disc, se'ls acumula la feina.Els més inconscients decideixen morir-se de qualsevol manera, sense avisar ni res, sense preocupar-se si el servei està disponible o no.Els taüts s'acumulen a les cases i com que aquestes acostumen a ser petites i no tenen traster, doncs els parents es veuen obligats a deixar-los al carrer furtivament a les nits.


Per sort s'estan habilitant zones de recollida selectiva de cadàvers a les cantonades dels principals carrers i serveis especials contractats pels ajuntaments se'n cuiden de dur-los fins a l'abocador de runes més proper, on compartiran el lloc que es mereixen al costat de neveres velles, vàters trencats i mobiliari divers.O sigui que si algú es vol morir, ara és el moment, li sortirà gratis.

5 comentaris:

sombretti ha dit...

Quines coses de pensar, senyor Cargol!! guai que surti gratis, però de moment passo. Ara no seria bon moment per morir-me.

Questionaire ha dit...

Per dissimular el tuf de cadàvert, poden ruixar-ho tot amb el perfum de la Chacón.

mrpage ha dit...

Jo conec una Mossa que està tremendíssima.

Anònim ha dit...

Quin mal rotllo! Jo vull que m'incinereu a la casolana ... sense caixa! no us gasteu la pasta! m'emboliqueu en paper albal i em foteu al foc "qual pebrot escalivat"....
PD:A mi em posen els uniformes.. quasi tots menys els de
poli-a/mosso-a.

Anònim ha dit...

No són bons temps per morir-se, no...