divendres, 4 de gener del 2008

La sisí

Avui, després de dos dies de mal temps i veient que la roba bruta s'acumulava, m'he vist forçat a recuperar de les profunditats de l'habitació dels trastos un aparell que pels que no disposem de la tecnologia en forma d'assecadora ens transforma la casa en una parada de mercat de calçotets i samarretes de segona mà.La sisí, aquest invent de nom amb orígen desconegut que bé podria haver tingut altres utilitats...

- Com a antena de banyes pel televisor, tot i que la seva mida desproporcionada (a menys que es disposi d'un plasma de 50 polzades) fa que en perilli l'equilibri, a més de ser poc estètic.

- Per penjar-hi els tomàquets de sucar, prèviament arrebossats en sofre per evitar-ne la pudrimenta.

- Com a graella per fer carn a la brasa i/o torrades en sortides campestres amb els amigots (en aquesta situació, s'aconsella ferventment retirar amb antelació el plàstic que recobreix l'estructura metàl·lica, excepte en el cas que es desitgi obtenir una aroma més urbana).

- Pels més ecologistes, en substitució de l'arbre de nadal orgànic.Té l'avantatge que no malmet el medi ambient i a més es pot reutilitzar cada any.Les bombetes que si posin hauran de ser d'una potència no superior a 1W.

- Com a tanca per evitar que t'entrin gitanos a robar les cebes a l'hort.Si s'utilitzen somiers de molles, perquè no sisis?

- Construir una Torre Eiffel a escala 1:100 per a tenir com a decoració a l'entrada de casa i sorprendre les visites en el moment d'obrir la porta.En aquest cas es requereix certa habilitat en la forja per no acabar obtenint el núvol de'n Tàpies.

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquests de Cassà, esteu fets uns mariconassos.

Jo Jo Jo

cargol ha dit...

I com ne diu vostè, sr. Gené, "estenedor plegable d'interior"?

Questionaire ha dit...

Em sembla que el seu pubblema, que fa que visqui com un gitano, no és la sissí, que jo també en tinc, sinó la de caixes que omplen el seu menjador...

Anònim ha dit...

Li diem "l'estenedor guarro".

Aquí tothom té secadora. A veure qui es el guapo que estén la roba a l'exterior quan tens boires que duren un mes seguit.

sombretti ha dit...

Jo la sisí (em fa vergonya hasta dir-ne el nom) la tinc sempre desplegada i és on penjo els calçotets i els mitjons. I els vaig agafant d'allà i així m'estalvio la feinada de plegar-los i guardar-los.
(I les samarretes les estenc amb la perxa i després de l'estenedor van directes a l'armari).
Provi-ho i ja em dirà!

mrpage ha dit...

Aquest menjador és un desastre. A mi no em convidi a sopar fins que no l'ordeni i tregui aquestes caixes del mig.

cargol ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
cargol ha dit...

Estimats senyor tots,

Em sembla que hi ha hagut un error de percepció...això NO és el menjador, és l'habitació on guardo tots els trastos de la música (guitarres, amplificadors, equips de veu, etc) meus i dels amigots.

Això és el menjador, i estan tots convidats a sopar quan pugin per Cassà.

mrpage ha dit...

Tot i trobar-hi a faltar una LCD de 32" la cosa millora força. Ens apuntem això del sopar tot i que l'habitació dels trastos també podria estar més endreçadeta, eh?!

cargol ha dit...

D'acord, prometo endreçar-la una mica.

sombretti ha dit...

Pensava que la foto seria d'un interior de closcla de cargol.

Anònim ha dit...

Els cargols també renten la roba???
Cada dia s'aprèn una cosa nova!!

Questionaire ha dit...

Vostè vagi convidant desconeguts a ca seu i algun dia se li ficarà dins el segrestador de la Madalaine McCann

cargol ha dit...

Segur que en el fons també és bona persona...

I si, encara que no ho sembli, l'interior de la closca és molt espaiós.

sombretti ha dit...

Questionaire! No digui aquestes coses, palamordedéu!!