divendres, 28 de desembre del 2007

Decàleg inútil


1- Tres pèsols més un pèsol sempre sumaran quatre pèsols

2.- Ningú es podrà llençar des de la torre Agbar excepte en cas de suicidi voluntari

3.- Els cotxes de slot no podran correr a més de 1500 MPH

4.- S'assegurarà un mínim de 3525 metres cúbics d'oxígen per persona i dia

5.- La vedella amb bolets haurà de portar vedella i bolets

6.- No es podran formar figures geomètriques de menys de tres costats

7.- Els autobusos hauran de poder transportar una persona com a mínim

8.- Es considerarà "no apte pel consum humà" qualsevol pedra amb un pes superior als 5'7 Kg

9.- Els forats negres no podran absorbir més d'un 28% del volum de qualsevol galàxia propera

10.- Qualsevol dinosaure tindrà entrada lliure al Museu de la Ciència, sense discriminació per motiu de sexe i/o edat

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Sr. Cargol, que no em digui que li agrada l'slot!

En cas de resposta afirmativa: a mi també.
En cas de resposta negativa: doncs a mi sí.

cargol ha dit...

No és l'afició de la meva vida però si, i si no en tinc cap és per falta d'espai.

mrpage ha dit...

Si, inútil però fa risa.

Anònim ha dit...

Sí, jo tampoc en tinc cap de circuit... bé, si exceptuem una petita pista Ninco comprada fa uns tres anyets, així que el que faig es col·leccionar cotxets.

Ojo amb el Pescarolo d'Avant Slot que està a punt de caure, es una puta meravella.

Sr. Albert, viu vostè a una de les capitals mundials de l'Slot: Igualada. Li sona cricrac?

mrpage ha dit...

Si, em sona i molt. De petit hi comprava les joguines. Abans venien tot tipus de joguines, ara ja només es dediquen a l'slot i prou bé que els va ja que ara tenen una bona nau (abans eren una botigueta de barri).

No fa molt van fer el campionat d'slot aquí a Igualada. Just davant del meu curro.

sombretti ha dit...

Senyor Cargol, amb permís: jo diria que un semicercle és una forma geomètrica de dos costats. No?

cargol ha dit...

Hòstia, és veritat! ara m'ha enganxat, sr. Sombretti, el decàleg queda transformat en un enneàleg (ho he hagut de buscar a la Wikipèdia) ;·)