divendres, 21 de desembre del 2007

Compres d'última hora

Per tots els que encara no sapigueu què regalar i el rellotge us apreti de mala manera, rovell d'ou us proposa uns quants articles que faran les delícies de tothom, dones, homes, gossos i musics...




Sempre va bé una mica de música per amenitzar aquelles inacabables tardes fent un puzzle.







L'exercici sempre és bo, i no us deixeu enganyar, ben plegat cap en qualsevol racó.







Qui no ha tingut mai problemes a l'hora de depilar-se a les tres de la matinada?








La manera més ràpida i econòmica d'aconseguir relleno pels coixins.









Això no se ben be perquè serveix, però la capseta és molt maca.









El somni de qualsevol music de vagó de metro (regalar a discreció).







A més a més, tenen el segell de Anunciado en televisión, que sempre és garantia de qualitat i bon preu.Què més voleu?


PD: Per raons òbvies, aquest blog desaconsella ABSOLUTAMENT regalar "Extracto de baba de caracol".

3 comentaris:

mrpage ha dit...

Jo no necessito el piano enrotllable, jo ja tinc el Casio PT1.

Anònim ha dit...

jo m'he ennamorat del Biostabil 2000 aquest,,, sense saber ben bé què és, però vull que em canvii la vida....

Questionaire ha dit...

I de l'Anal Intruder amb forma de puny, què se n'ha fet? Allò sí que era un regal macu...