dilluns, 26 de novembre del 2007

Sóc ric!

Des de fa uns quants dies tinc el correu envait per brossa en el que m'asseguren que m'ha tocat la loteria, he rebut una herència o qualsevol altra cosa que m'ofereix una quantitat astronòmica de diners sense haver fet res per merèixer-ho i que em col·loca a l'alçada del Tio Gilito navegant en una muntanya de bitllets.Evidentment no s'ha de ser cap llumaneres per veure que es tracta d'una estafa, una versió moderna de les cartes que es rebien assegurant que ens havia tocat un apartament a Torrevieja.Encara hi ha gent que s'ho creu i envia les dades que li demanen? Però com pot ser algú tan imbècil per pensar que un mort al que no coneix li ha deixat una herència de 16.000.000 d'euros, per molt que vingui signat per un advocat?


10 comentaris:

mrpage ha dit...

Show me the money!!

Questionaire ha dit...

O aquests de la Guyana Francesa que et proposen un negoci. Sublims.

Quimkong ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Quimkong ha dit...

Caram! Si que ha caigut baix en Sergio Garcia. Tan b� que jugava al golf.

Anònim ha dit...

ui, ui, ui, això fa pudor a censura... ara em crees una intriga..... qui deu haver dit què??!

Itf ha dit...

Això és cert! Pots cobrar una herencia de 16.000.000 però hi ha una condició imprescindible: passar la nit en una mansió abandonada que diuen que està encantada.

jair d ha dit...

com hi ha món! quina casualitat! a mi també m'ha passat el mateix! serem familiars de la mateixa persona? meravelles de l'atzar.

set sota zero ha dit...

Vull la meva part.

cargol ha dit...

Ho sento sr. sotazero, he de tapar alguns forats.

I sr. Jair, els designis de l'atzar són inescrutables.

Anònim ha dit...

Jo és que no sé qui es pitjor, si el que envia aquestes estafes via mail -no te res millor que fer?- o el que pica i després ho va a denunciar a comissaria.