dimarts, 6 de novembre del 2007

Nous sommes en Algérie

O aquesta és la sensació que vaig tenir quan a l'obrir la bústia vaig trobar-me un paperot de l'ajuntament signat per "Le Maire" tractant-nos de bruts (no per dir-nos porcs sinó per estar escrit en francès i àrab).Després vaig veure que per l'altre costat estava en català i castellà però la cara de sorpresa ja no me la treia ningú.


Segur que en alguns fòrums de debat de la societat civil cassanenca (llegeixi's la peixateria, el mercat o el Centru) hi haurà més d'una pujada de tensió que pot fer baixar la mitjana d'edat del poble, un efecte que els sociòlegs del nostre pais no han tingut en compte a l'hora d'atribuir a la immigració un rejovenient de la població.Suposo que en molts pobles i ciutats ja deu ser una cosa normal enviar díptics de l'ajuntament en diferents idiomes però aquí és la primera vegada (que jo recordi) i com totes les primeres vegades, costa d'entrar.
A part d'això, detesto aquesta mania de les institucions de renyar-nos com si fóssim retrassats i en molts casos traspassar-nos la responsabilitat al mateix temps que s'inventen una taxa per un servei que si no hi fós, tampoc passaria res.Però això ho deixarem per un altre dia.

3 comentaris:

set sota zero ha dit...

Cassà ja és multiculti.El proper pas és instaurar el "bicing"

cargol ha dit...

No tindran collons.

Anònim ha dit...

Després d'una cosa aixins, jo estriparia la circular. Ni la llegiria. Ja només falta això!