dijous, 15 de novembre del 2007

A les fosques


En aquests moments hauria d'estar a les fosques i amb tots els aparells desconectats.Els organismes oficial s'hi han apuntat amb entusiasme, i algunes empreses també.HIPÒCRITES.Qui tingui ganes de tornar a les cavernes que hi torni, jo no ho faré pas, em sembla d'una inutilitat total apagar els llums durant 5 minuts si la resta de l'any no fas res i continues posant l'aire acondicionat des de l'abril fins al setembre.HIPÒCRITES.Què es pensen que aconseguiran amb això?, ajudar a salvar el planeta? i una merda.Si de veritat ho volen fer que comencin per abandonar les comoditats innecessàries.Això si, després diran que ells van contribuir-hi i se n'aniran a dormir amb la consciència ben tranquila.HIPÒCRITES.

4 comentaris:

sombretti ha dit...

Jo tampoc he sigut tan gilipolles de quedar-me a les fosques durant cinc minuts.

set sota zero ha dit...

Quina idea més idiota. Passant.

Anònim ha dit...

cullons! primera noticia!! jo si que sembla que visqui en una cova...no m'entero de res!

cargol ha dit...

Devia ser un absolut fracàs perquè avui no n'he sentit a parlar enlloc.