dimarts, 18 de setembre del 2007

Salut, amor i feina

Estem en una societat en que tothom busca la màxima protecció i espera viure en un món on ho tingui tot sota control.Evidentment tots sabem que això no és possible, però hi ha gent entestada a aconseguir-ho i una altra gent disposada a oferir-los l'impossible ... només cal fer una ullada als anuncis de les companyies asseguradores de tota mena.Per això m'ha fet especial il·lusió (una vegada més, estimada bústia màgica!) recollir aquest humil "flyer" que en aquestes hores fosques en que no tinc ni el segon ni el tercer i el primer tampoc és cap maravella, m'obre una llum d'esperança pels dies que vindran.
Tan sols la presentació (una humil fotocopia en un paper barat i retallat amb unes tisores) ja és tota una declaració d'intencions, tracte senzill i personal.El Profesor Sori se'ns ofereix per resoldre tots els nostres maldecaps, d'amor, feina, salut i moltes coses més que ara no diré perquè estic escrivint en horari infantil i no voldria que el CAC em sancionés, amb una celeritat i una solvència que ja voldrien tenir la Mapfre i la Catalana Occident de torn.Així és, resultats 100% garantits de tres a set dies com a màxim ... no m'extranya, si és que té "los espiritus mágicos más rápidos que existen", algun "entxufe" deu tenir per haver aconseguit aquest tracte d'exclusivitat amb amb els esperits express! (clica sobre la imatge si la vols veure més gran).
Així que un dia d'aquests trucaré a la porta del Professor a veure si em soluciona una mica la vida i finalment puc aconseguir aquesta tant desitjada seguretat total que em porti cap a la felicitat i, qui sap, potser fins al paradís i tot.

4 comentaris:

Unknown ha dit...

És clar que "te ayuda a dejar el alcohol, tabaco y drogas" crec que el primer dia ja et cobren 30€ per no fer res...Et deixen escurat!

Van fer un reportatge per la ràdio en el que una noia es feia passar per clienta d'un curanderu d'aquests amb una grabadora oculta i feia por...Fins i tot recordo que la noia ho va passar malament en el sentit de sentir-se amenaçada...

cargol ha dit...

És veritat, ja el recordo ...

Sort que m'has avisat, si no encara m'hi hagués deixat els pocs estalvis que tinc!

Unknown ha dit...

au va ...

si cobres una morterada i gastes menys que un "mecheru" :-)

cargol ha dit...

Amic Jaume, crec que hi ha un cert dèficit en la teva actualització de dades ... tant temps fa que no tenim un "tête a tête"?

No se si és que he estat massa subtil en el meu escrit o simplement no hi has parat atenció ([...]no tinc ni el segon ni el tercer[...]).Per posar-te al dia si és que no ho havia fet, dir-te que estic en estat de paràsit de la societat, ço és a l'atur, o sigui que d'estalvis pocs (je, je).