dimarts, 25 de setembre del 2007

Cartes de restaurants

Moltes vegades se senten queixes sobre les cartes dels restaurants, de si estan (o més aviat no estan) en un idioma o un altre, en les floritures que poden arribar a dedicar per descriure un simple bistec amb puré de patates, en la presentació, etc ... A mi les que més m'agraden són aquelles de menú diari escrites amb guix en una pissarra verda i que acostuma a estar a la porta del restaurant, cosa que facilita molt saber el que pots menjar per 10 o 12 euros.
I tot aquest rotllo que només és per omplir una mica més, perquè avui m'he trobat una samarreta groga llampant que em van regalar a l'escola de música de Sant Gregori on anava.I llavors he recordat un dia que m'esperava dins el cotxe a que fos l'hora d'entrar, aparcat davant d'un restaurant amb la famosa pissarra verda a la porta i em va impactar tant que no vaig poder evitar copiar-la a la llibreta que sempre porto a sobre ... ni floritures ni hòsties, un menú senzill i clar, o potser no tant ...

MENU

AMANIDA ARROS
FABAS SALTAGADAS
CREMA BERDURAS
ESPARRAGOS PERNIL
PEUS DE PORCH

ELADO
LLAGURT



Us puc jurar que estava escrit exactament així, no hi he modificat absolutament res!!!

2 comentaris:

Unknown ha dit...

De licors tenien Vozca i Jotavé.

cargol ha dit...

Efectivament, i els productes, com no podia ser d'altre manera, eren del carrefuor.