dijous, 26 de juny del 2008

La ignorància! la ignorància!

No hi ha pitjor cosa que sentir-te un ignorant en una situació trivial que a priori esperes dominar amb una certa solvència.Després d'uns dies veient com la bateria del portàtil s'anava esgotant sense poder recarregar-la, m'he decidit a dur-lo a una persona amb els suficients coneixements tècnics com per ser capaç de resoldre'm el problema.Després de 20 minuts esperant, m'han atès.




Cargol: Hola, bona tarda.
Entès en la Matèria 1: Bona tarda.
C: Mira, et portava l'ordinador perquè no se'm carrega la bateria i no sé si és un problema del transformador, de la conexió o de la bateria.
EM 1: Ui, això t'ho haurà de mirar el meu company, és que jo no t'ho puc resoldre, això em supera.
Mode OFF - Que això el supera? però si només ha de probar un altre carregador i mirar si funciona! és que ara pot posar-se qualsevol darrera un taulell d'un servei tècnic? - Mode ON
EM 1: (cridant a la resta de la gent) Hi ha algú que vingui per una recollida o una entrega?

10 minuts més d'espera i arriba de nou el meu torn, per segona vegada.

Cargol: Hola, bona tarda.
Entès en la Matèria 2: Bona tarda.
C: Mira, et portava l'ordinador perquè no se'm carrega la bateria i no sé si és un problema del transformador, de la conexió o de la bateria.
EM2: Ui, jo no t'ho puc mirar, això ho hauràs de consultar a La Casa...
Mode OFF - Oh, no ... La Casa ... aquell misteriós lloc on sempre esperes no haver d'anar perquè diuen que en surts amb un ronyó de menys.És d'aquells conceptes terrorífics i desconeguts, com quan erem petits i marxava la imatge de la tele i els nostres pares afirmaven amb solemnitat: "això és d'Ells".Però qui són Ells! per l'amor de Déu, qui són Ells! - Mode ON
EM 2: ...de totes maneres, has probat si et funciona traient la bateria?
C: Ehhh ... doncs no, no ho he probat.
Mode OFF - Seràs imbècil! com és que no se t'ha acudit probar-ho? em sento brut, ignorant i brut - Mode ON

L'Entès en la Matèria 2 enxufa l'ordinador i l'engega.Mentrestant arriba l'Entès en la Matèria 1.

EM 1: (dirigint-se al EM 2) Et puc ajudar?
EM 2: Si, mira-li això, que jo tinc molta feina.
EM 1: Ho veus, funciona perfectament, això és que és un problema de la bateria ... encara has tingut sort que només és la bateria ... quan temps fa que tens l'ordinador?
C: Un any i mig, més o menys.
EM 1: Doncs ja és normal que et falli, és el que acostumen a durar les bateries dels portàtils.
Mode OFF - Què, ara resulta que si que ets un entès o només ho fas veure? - Mode ON
EM 1: Si ho busques a La Casa segur que trobes aquest model.
C: I què em pot costar una bateria?
EM 1: Ja et dic que has tingut sort, et costarà uns 60 euros ... perquè això no ho cobreix la garantia de La Casa ... ni això* tampoc.
C: Doncs mira que em pensava que seria el transformador ... de totes maneres un transformador tampoc m'hagues costat gaire, no?
EM 1: Home, el carregador t'hagués costat uns ... 60 euros.
Mode OFF - Doncs si que he tingut sort, si, m'hagués pogut costar 60 euros i només em costarà 60 euros! capullo! - Mode ON
C: Molt bé, doncs moltes gràcies, apa, adéu.
EM 1: De res, adéu.


* "això" és una assegurança amb servei tècnic inclòs que, amb males arts psicològiques, fent-me sentir un ignorant i prometent-me que si m'ho currava i dues setmanes abans em queia l'ordinador accidentalment me'l canviarien per un de nou, em van obligar a comprar el dia que vaig decidir-me.300 leuros que em van robar, colla de cabrons!

5 comentaris:

Unknown ha dit...

Dependents de botigues d'informàtica. Semblen persones, però no te n'has de refiar.

mrpage ha dit...

Ahhhh!! Ja ho veuen. Jo també tinc una experiència formidable amb una puta venedora d'informàtica. Per cert, la botiga que esmento ja ha tancat. No m'estranya.

Anònim ha dit...

Sr. Albert, però no era vostè informàtic també?

Ui ui ui

mrpage ha dit...

Informàtic sí, venedor d'informàtica no. La cosa canvia molt...

mrpage ha dit...

Per cert, si troben una forma digne de sortir-ne d'això de la informàtica no dubtin en fer-m'ho saber...