dimecres, 4 de juny del 2008

La dimensió desconeguda

Des d'una habitació d'un apartament de Florència i tot mirant les notícies veiem sobreimpresionat, en una banda tipus 3/24, "Spagna: attentatto dalla ETA al Paesi Baschi.Due morte".Cap més referència.Vaja home, aquests cabrons ja tornen a fer de les seves.

Com a tothom amb una mica de curiositat, quan tornes a casa intentes posar-te al dia del que ha passat, que ja sabem que quan estàs de vacances desconectes de tot.Mires la informació d'aquest dies ... i la notícia no apareix enlloc.



I ara et comences a plantejar preguntes ... ha passat de veritat o només m'ho va semblar? no, perquè no vaig ser l'únic que ho va veure.Pot una cadena seriosa donar una infomació d'aquesta mena sense que sigui veritat? home, seria un descrèdit bastant gran per part seva.

Davant d'això només em queda una resposta: durant tres dies vam estar vivint en una dimensió paral·lela, on passaven coses que els que estaveu aquí no vivieu, i on podies fer el que volguessis sense que tingués cap conseqüència un cop tornaves.Merda! tan de bò ho hagués sabut abans!

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Us allotjàveu al Dharma Inn?

cargol ha dit...

No ens el van vendre així, però estic convençut que darrera la façana s'hi amagava el Second Dharma Inn.

mrpage ha dit...

Potser varen veure el futur!! S'imagina que ara passa això? Cargol, vostè potser té poders i no ho sap.

Anònim ha dit...

Se m'acaba de passar pel cap la musiqueta de "La Dimensió Desconeguda".

A Florència van fer la segona part dels Experiments de Philadelphia?