dilluns, 31 de març del 2008

El Readers Digest català

Amb els ulls plens de llàgrimes d'emoció vaig fullejar el que es convertirà en la nova revista de referència per passar les estones mortes després de dinar, una sàvia combinació del seny i la rauxa que hauria de ser la nostra lectura de capçalera.



Pàgines d'entreteniment que ens permetran aprofundir una mica més en la realitat social del nostre pais, conèixe'n les inquietuds i ser els reis de la festa en els sopars d'empresa.Sens dubte, va camí de convertir-se en tot un clàssic.

I pensar que fins ara havia transitat per la vida sense ella!, però com he pogut sobreviure!

Aquí hi poden trobar agudes sàtires socials, denuncia del masclisme, tendresa, sarcasme, un enginy lingüístic fora del normal, disseny entraordinàri, noves tendències, tot sobre el gotelé i l'estucat venecià ... tota una enciclopèdia sobre l'art de viure.

I si no, observin el que és capaç de fer un geni del Photoshop, un artista del Freehand, un poeta de la imatge... (per l'amort de Déu, clickin la imatge que els asseguro que no els decebrà, ho haurien de penjar al menjador com el Gernika contemporani que és).





Quina composició tan perfecta!

9 comentaris:

mrpage ha dit...

Diria que aquesta revista publicitària l'edita Bassat & Ogilvy.

La última foto és excepcional.

Unknown ha dit...

Que sí!
Que no!

Unknown ha dit...

Qué barat!

Questionaire ha dit...

Déu del cel! M'han caigut les retines!

sombretti ha dit...

Senyor Cargol que no puc obrir les afotos!!!

cargol ha dit...

Doncs devia ser un problema "d'ells", perquè ara mateix jo les puc obrir (tant amb Firefox com amb Explorer)

Anònim ha dit...

.jijiji... he de reconèixer que els acudits se m'han posat molt bé...m'han fet gràcia!! Estic fatal, no??

cargol ha dit...

Resposta politicament correcta:

- Tranquila, no és res important, tan sòls una lleu disfunció valorativa sobre el concepte humorístic.

Resposta normal:

- Ara entenc perquè em rius totes les gràcies!

Anònim ha dit...

Juas!juas! Doncs mira que me'ls he tornat a mirar pq ahir en volia explicar algún i ja no me'n recordava de cap!! i m'han tornat a fer riure!!... dec estar de bones ultimament...podria ser la primavera...

pd: Sr. Cargol, fa molts dies que no el veig amb la closca fluorescent... :)