dilluns, 5 de maig del 2008

Moreneta jihadista

Veient que cada dia té menys adeptes, l'església catòlica, l'Església, ha posat en marxa una opa hostil als catalans per reclutar nous adeptes.Intentant lluitar contra un harem de 100 verges o contra un nirvana terrenal, adopta una postura molt pròpia de la nostra terra, renyar-nos, apel·lar el patriòtic seny i recordar-nos d'on venim...



Verge d'abril, morena de la serra...

I jo em pregunto ... si no estic batejat ni he fet la cumunió, em puc sentir aludit per aquest flyer? neixes cristià pel sòl fet de néixer on ho has fet o tens opció de canviar-te d'equip? Què em donaran a canvi, confort espiritual? submisió sexual? barra lliure d'Aromes de Montserrat?

Senyors de l'església, facin el favor d'oferir-nos coses tangibles i materials, que el jovent d'avui en dia no està per contrapartides etèries i reemborsables a més llarg termini que una hipoteca.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo estic a punt de fer-me apòstata per donar-me de baixa de manera oficial de la puta església catòlica.

Això sí, trobo força encertada la frase del pamflet que diu que "el camí més recte per conèixer Déu és Maria". Tenen raó, faria falta una bona fumada de maria perquè un servidor arribés a Déu.

Marc d'Alvèrnia

sombretti ha dit...

"Verge d'abril"????? Jo no sabré qui és Panenka, però no m'equivoco amb la primera paraula del Virolai!!!! Quin escàndol!!

mrpage ha dit...

Verge d'abril??? Quin pecat. Ja està anant a confessar-se amic bover.

cargol ha dit...

Veig que estan al dia de les noves tendències musicals...

Unknown ha dit...

ai si ho veies el mossen del poble. Aquell que ens donava un duro per cad vegada que feiem d'escolà...En fi, he de dir que hi anava obligat i envejava els teus diumenges pel matí lliures...Salut!