dimarts, 23 de setembre del 2008

Pallars "on fire"

Després d'unes vacances contingudes en el temps i en l'espai per terres Pallareses, he començat a entendre moltes de les incògnites que aquests dies envaeixen la societat catalana: la perplexitat, el desànim i perquè Carles Puyol sempre està lesionat quan ha de jugar amb Catalunya.


Un servidor de vostès buscant en và el Bosó de Higgs.

D'aquests tres dies, inclosa una passada llampec pels mestres del Valle de Aran, només en puc extreure unes quantes conclusions, que vosaltres mateixos haureu de descobrir si són certes:

1.- Les botigues i pubs només treballen durant la temporada d'esquí.

2.- El castellà està especialment perseguit, especialment a Viella.


Albert Rivera té molta feina a fer, i si no, observeu vosaltres mateixos.


3.- S'hauria d'haver aprofitat el tunel de Viella per construir-hi el LHC, així en cas de crear-se un forat negre, aquesta hauria estat la primera zona a desaparèixer.

4.- Els jeeps-taxi-patera del Parc d'Aigüestortes només serveixen per portar ramats de jubilats que troben preciosa unes quantes perdres apilades d'on en surt aigua, de la que en diuen font.

5.- La Bruixa d'Or té mes cua un dimarts al matí que la Fnac per comprar entrades per Bruce Springsteen.

6.- Les gallines pallareses van vestides, i els ànecs també.


Adaptació a l'entorn: com camuflar-te entre els teus.


El que més greu em sap però, és no haver-me fet un esquinç de turmell i que m'haguéssin de venir a buscar amb helicòpter, amb la il·lusió que em feia...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

"Un servidor de vostès buscant en và el Bosó de Higgs."

I el va trobar?

Jo només tinc una cosa a dir. El Pallars és molt, molt xungo.

És la única explicació plausible per poder comprendre el meu professor de Paleografia.

cargol ha dit...

I es pensà que li diré, eh?, que em vol robar la patent? eh? i quedar-se vostè tot el mèrit? eh? eh? ... per l'amort de Déu, contesti!

mrpage ha dit...

Fer gallines com aquestes hauria d'estar penat.

Anònim ha dit...

7-. No hi ha isards ni marmotes!!!