dimarts, 30 d’octubre del 2007

Robatori express

Una de les coses que em rebenten és que et fotin clatellades per una cosa que els mateixos que t'obliguen a fer-la són els que et cobren.Exemple: la revisió mèdica per renovar-te el carnet de conduir...

- Necessita dues fotos, el DNI i el carnet de conduir ... pel certificat mèdic baixí a la segona planta que li faran allà.
- (Ja veuràs ara quina hòstia...)

Molta gent amb bata amunt i avall, de les mateixes que em podria comprar al mercat, per simular ser doctors i fer veure que en aquest lloc són uns professionals.Tot façana.Fes la cueta de rigor i cap a les cadires.

- Passi a aquesta sala i esperi's a que el cridin.(3 minuts)
- El 13!

Entres en una petita habitació i mentre et mesuren la tensió et fan les típiques preguntes de sempre: malalties, operacions importants, alèrgies, fuma, beu, ... (2 minuts).Torna a sortir a la saleta i espera't. (1 minut)

- El 13!

Entra a l'habitació del costat de la que acabes de sortir i aquí hi ha el plat fort, aquella maquineta amb dos mànecs que has d'anar girant perquè unes ratlles que hi ha a la pantalla es mantinguin dins el cami que va movent-se, amb uns gràfics dignes del Space Invaders dels inicis. (3 minuts).Torna a sortir a la saleta i espera't un altre cop. (2 minuts).No cal ser gaire espavilat per intuir que ara tocarà la tercera habitació.

- El 13!

Per fi un metge que sembla un metge (vull dir que si te'l trobessis pel carrer sense bata pensaries que és un metge).

- Miri per aquest aparell i llegeixi la tercera fila de lletres
- N T C O H P L E D
- Ara la de sota ... i la de sota ... canviï d'ull i torni-me-les a dir (mentre vaig recitant la filera de lletres sento que va escribint no sé què a l'ordinador, d'esquenes al tauler de les lletres.Estic temptat d'inventar-me-les per comprovar que, efectivament, passa de tot).Molt bé, doncs ja està. (2 minuts).

Vaig cap a la recepció perquè em donin el paperot en qüestió, ara és quan et treuen la navalla...

- Signi aquí ... (ris ras) ... són 47 euros.(toooomaaaa!!!) ... si vol li tramitem nosaltres la renovació...
- No cal, ja ho faré jo. (amb una punyalada n'he tingut prou, són 18 euros de res per pujar les escales i entregar els papers als seus còmplices de trànsit).

Segur que es compren una bata nova cada dia, perquè per 7 minuts efectius de feina t'han robat 47 euros.Això surt a 400 E/hora, que no està mal.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

M'han vingut ganes de plorar, és igual que al centre mèdic del meu poble. Jo el que faig quan em cobren els 47 euros de rigor es dir: joooder, quines hòsties foteu...

Sempre responen el mateix: és el que hi ha...

Després que es queixin de la pujada del cereal!

mrpage ha dit...

Un dia, amb la maquineta de les ratlles, faré veure que m'adormo. A veure si em donen el carnet...

cargol ha dit...

Mentre feia anar la maquineta tenia un avi al costat competint amb mi i allò no parava de pitar...segur que també li han donat el carnet.

set sota zero ha dit...

Lladres.

Itf ha dit...

Jo fa un mes me la vaig fer la revisió mèdica. 50 euros. Lladres, cabrons! Total, per fer-me quatre preguntes que podria haver mentit en totes quatre. No sé ni si m'ho va fer algu amb títol!

Anònim ha dit...

Jo precisament hi vaig anar ahir!! A mi em van fer pagar 49 euros només entrar, abans de les proves... vaig pensar.."I si no les passo? em tornaràn la pasta?" pq jo soc molt dolenta amb això de les manetes cada una pel seu costat.. vaig pitar tota l'estona.. però es veu que me'l renoven igualment.. quanta parafarnàlia! només per fotre't els quartos!!! Vergonya!!

Unknown ha dit...

a mi ni tam sols em van fer la prova de les maquinetes! Quan em van dir que ja estava vaig ser jo que els ho vaig reclamar i em van dir que si no volia no feia falta fer-la..."totalmente de acuerdo Jose Maria", uns lladres!